"Robótki w plenerze", edycja wiosenna

18:19 Jarzębinowa 77 Komentarzy

Na początku kwietnia minęły dwa lata od czasu mojego pierwszego hafciarskiego posta. Fajnie mi tu :) i na razie świadomie i planowo nie zmierzam rezygnować z tej mojej blogowej odskoczni. Dzięki Waszym ciepłym słowom mam jeszcze większą satysfakcję z tego co robię w wolnym czasie.

Dlatego też chciałabym podzielić się z Wami pewnym drobiazgiem, nad którym pracuję. Ci, którzy kojarzą moje wpisy wiedzą, że lubuję się w tworzeniu tzw. zestawów prezentowych, najczęściej w danej kolorystyce. Nie inaczej jest tym razem. Pomalutku powstaje szary (vel popielaty) zestawik prezentowy, który będę chciała podarować jednej (może jednemu) z Was.

Ale nie będzie to zwykłe rozdawanie…. Spacerując po lesie w miniony weekend, patrząc na kwitnące krzewy, rozkwitające liście,  natchnęło mnie i postanowiłam połączyć chęć podzielenia się swoim upominkiem i fotograficzną ucztę dla oczu :)
Wzorując się na zabawie zorganizowanej jesienią przez Chagę – (klik) postanowiłam zorganizować podobną. Zatem niniejszym ogłaszam wiosenną edycję zabawy robótki w plenerze!



Zasady:
1. Zrób  w plenerze wiosenną sesję zdjęciową, gdzie tematem przewodnim będzie własnoręcznie wykonane rękodzieło. (A może ktoś się pokusi o kilka sesji, kilku prac? :))
2.  Na swoim blogu umieść banerek do zabawy (zdjęcie wyżej) z odnośnikiem do tego posta
3. Chętnych do udziału proszę o zostawienie komentarza pod tym postem (pewnie nie wszystkie blogi znam)
4.  Rezultaty spaceru, czyli  sesję, opublikuj na blogu w osobnym poście.
5. W terminie do 22.05.2015 na email: esia81@o2.pl wyślij jedno, Twoim zdaniem jedno najładniejsze zdjęcie z całej sesji z jedną pracą wraz z odnośnikiem/adresem swojego bloga. 

Wszystkie nadesłane do mnie zdjęcia opublikuję w osobnym poście. I to Wy moi drodzy zdecydujecie, która praca zostanie nagrodzona szarym zestawem upominkowym. 



Kochani, do zabawy zapraszam blogowiczki (blogowiczów) z wszelakiego rodzaju rękodziełem, nie tylko hafciarki, ale też prace decu, szydełkowe, drutowe, transferowe, biżu, scrap, filc i inne, o których ja - laik zapewne nie mam pojęcia.

Mam nadzieję, że budząca się przyroda natchnie Was do pokazania pięknych fotografii wespół ze swoim rękodzielniczym hobby. Zachęcam gorąco!

Uściski!

Powiązane:

77 komentarzy:

  1. Agnieszko, gratuluję dwóch latek blogowania i liczę na następne lata, bo lubię tu do Ciebie zaglądać i "częstować" się Twoimi pracami :)
    Bardzo fajną rozdawajkę wymyśliłaś, właśnie się zastanawiam czy dam radę wziąć w niej udział. I tak myślę, i myślę i spróbuję, a co mi tam :). Tak więc banerek wstawiam i lecę w plener łapać promienie słońca :)))
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, bardzo dziękuję i bardzo się cieszę! Zachecam goraco, bo takie łapanie wiosny z robótkami w tle daje naprawdę moc frajdy! Ty z rodzinką lubisz spacerować, więc jestem pewna, że gdzieś przy okazji pięknie pokażesz swoje rękodzieło :) ściskam!

      Usuń
  2. Gratuluję rocznicy :) I oczywiście spróbuję swoich sił w zabawie, która swoją drogą jest dość interesująca. Teraz tylko czekać na piękne słoneczko i popstrykać zdjęcia. Pozdrawiam.
    banerek na blogu: szydelkowydrobiazg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Twój piękny blog znów poznałam !:)) Zapraszam serdecznie!
      P.S.Pomysł zabawy nie mój ale Chagi z Pasji Odnalezionych :) Ona taka spryciula ;)

      Usuń
  3. Świetna zabawa, bawiłam się również w zeszłym roku u Chagi. Do 22 maja jest trochę czasu. Zapisuję się już teraz, a sesja zdjęciowa pewnie w maju jak się bardziej zazieleni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam, że razem się bawiłyśmy u Agi :) Nie mogę doczekać tej wiosennej sesji!:)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia plenerowe prac więc chętnie zapiszę się na taką zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z fotografii raczej kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglano, nie wiesz, dopóki nie spróbujesz. Weź jedną z Twoich pięknych sznurkowych prac, np. bransoletę, zawieś na gałązce kwitnącej jabłoni, zrób zbliżenie na swój wytwór i cykaj ile wlezie. Zachęcam spróbować! :)

      Usuń
  6. Muszę się pośpieszyć z moimi malinkami, to może mi się uda wziąć udział w zabawie :)
    Fajny pomysł i jednocześnie dodatkowa mobilizacja do pracy :)
    Gratuluję rocznicy blogowej i życzę dalszych latek przyjemnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa......jak Ci się uda malinki skończyć to będą mega piękne zdjęcia! Kwitnące krzewy owocowe i zielnikowy hafcik... <3

      Usuń
  7. Może i mnie uda się coś wykombinować ;) Pokazuj te swoje cuda nadal - jestem Twoją zagorzałą fanką :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mocno ściskam na dwa latka, życzę jeszcze co najmniej dwudziestu. Zabawa mi się podoba i chyba się skuszę... Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki, ale znając mój zapał to tych 20 stu nie dotrwam :)

      Usuń
  10. Spróbuję aczkolwiek może się zdarzyć, że nie wyślę zdjęcia więc uprzedzam:)) to ma być nowa praca? pozdrawiam i miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, aranżacje do zdjęć robisz piękne, więc skuś się:) Nie, nie musi to być nowa praca.

      Usuń
  11. Aż mnie korci żeby wziąść udział ;)
    To może być ciekawe i twórcze doświadczenie :)
    Ahhh... co tam
    Zgłaszam się ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo i to mi się podoba :D
      Właśnie o to chodzi, żeby zrobić coś innego, wyjść z domu ;) itp :)

      Usuń
  12. Czy na zdjęciu muszę też być ja, czy wystarczy moja robótka? Wolę rozwiać wątpliwości i nie zrobić byka, bo chętnie podejmę wyzwanie, choć fotograf ze mnie jak z koziej...trąba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, będzie mi bardzo miło Cię zobaczyć :) Ale na zdjęciu wystarczy Twoja praca w otoczeniu wiosny ! :)
      Inspiracji jest mnóstwo, zieleń, kwiaty na drzewach, na ziemi- do tego nie trzeba mieć sprzętu i umiejętności :) Zapraszam cieplutko! :)

      Usuń
    2. Spróbuję...najwyżej zdrowo się pośmiejesz ;) Banerek już wisi na blogu :D

      Usuń
    3. Gratuluje 2 latek na blogu...życzę wielu kolejnych, równie owocnych :D

      Usuń
    4. Aniu, dziękuję :)
      Śmiać się nie będę- tego możesz być pewna!

      Usuń
  13. Serdecznie gratuluję dwóch latek! życzę kolejnych twórczych lat w blogowaniu:)
    Jeśli chodzi o sesję w plenerze to jeszcze się zastanowię:)
    Ściskam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluje pieknej rocznicy. Pisz dalej bo Twoj blog jest naprawde wspanialy a Twoje prace powalaja na kolana. W wyzwaniu chetnie wezme udzial. Bardzo mi przypadl do gustu temat bo ostatnio sie zainspirowalam (!!!) i pracuje nad czyms nowym :D. Miejmy nadzieje ze zdaze do 20 maja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Mam nadzieję, że zdrowie i czas pozwolą, aby kontynuować to moje blogowanie :)
      Jestem bardzo ciekawa co to za nowa inspiracja...Tilda była, zielniki i Mirabella też... hmm :) Czekam!

      Usuń
  15. Bardzo fajny pomysł, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A, jak nie nowa praca, to się zgłoszę.:) Więcej możliwości. Gratuluję 2 latek i również ci życzę jeszcze wielu, wielu lat blogowania. Piękne rzeczy tworzysz i wspaniale będzie je oglądać jeszcze długie lata.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję! Cieszę się, że przyłączasz do zabawy! :)

      Usuń
  17. Dwa latka! No to brawo!
    do zabawy nie dołącze, bo ...jak zwykle...przyjdzie czas, że bedę miała czas ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania! Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i wspaniałego pomysłu na candy :)
    Mam nadzieje, że zdążę z jakąś robótką, bo ostatnio mam zastój.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, dziękuję Ci bardzo!
      Pamiętaj, ze w sesji nie musi brać udziału praca nowa, ale również pokazywana już wcześniej :D

      Usuń
  20. Moja droga GRATULUJĘ rocznicy i masz tu zostać
    jak najdłużej ;) Sesja próbną poczyniłam i może się skuszę
    ale chyba większy haft lub coś innego w plenerze obcykam ;)))
    Ściskańce wielkie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan jesteś! I będę powtarzać w nieskończoność, że pozytywna tak, ze morda sie cieszy na sam znak XYMA-DM! :)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
    2. Ja pozytywna mordka ??? być może hihi - dzięki Aga za motywację
      focię wysłałam ;))) UŚCISKI I udanego weekendu AGUŚ :***

      Usuń
  21. Gratulacje! Mój blog tylko pół roku młodszy-jak ten czas leci. Mam nadzieję,że uda mi się jakąś sesyjkę strzelić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda:) Wiosna wystrzeliła ana spacer aż trzeba iśc! :)

      Usuń
  22. Może coś pomyślę w czasie dlugiego weekendu...
    Gratuluję 2 latek i życzę kolejnych w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Wyprowadź swoją Panią Wiosnę na spacer i zrób jej sesyjkę :)

      Usuń
  23. Super pomysł. Muszę się zastanowić czy brać udział w zabawie, bo jakoś nigdy dobrych plenerowych zdjęć nie umiałam robić. Ale zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy :-)
    Do zabawy chętnie się przyłącze, spacer dobrze mi zrobi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! nadchodzący weekend ma być rześki ale słoneczny :)

      Usuń
  25. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych lat na tworzeniu :)
    i zgłaszam się do zabawy, banerek już u mnie a zdjęcia podeślę wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i gorąco zapraszam do zabawy :D

      Usuń
  26. Serdecznie gratuluję kolejnej rocznicy i życzę następnych :) Często haftuję w plenerze,tegoroczny sezon już otwarty(zdjęcia na fb),dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję i zapraszam bardzo do zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na zabawę. Trafiłam do Ciebie po raz pierwszy, właśnie dzięki tej zabawie, ale mi się spodobało, zostanę więc i z przyjemnością wezmę udział w zabawie, zwłaszcza że często robię zdjęcia plenerze. Pozdrawiam serdecznie :-) i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł tak jak napisałam nie mój, ale Chagi - a ona ma fajne pomysły :)
      Zapraszam zatem bardzo bardzo serdecznie i lecę do Ciebie z re-wizytą :)
      No i czekam na sesję :)

      Usuń
  29. ja też się zgłaszam ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja dołączam do zabawy. Mnie akurat w plener z aparatem nie trzeba wyciągać;) Gratuluje kolejnej rocznicy i życzę następnych tak twórczo udanych blogowych latek! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nati! no w końcu! Czekałam na Twoje zgłoszenie w zabawie :D Cieszę się bardzo!

      Usuń
  31. W końcu udało mi się strzelić parę fotek,więc dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam zdjęcia paryskiej zawieszki! cudo! Bardzo się cieszę:)

      Usuń
  32. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, nie tylko z powodu zabawy bo pięknie haftujesz i nie tylko:) Chętnie dołączę, bo zdjęcia w plenerze to moja specjalność, a właściwie konieczność, ze względu na kiepski sprzęt:) Nie wiem tylko, czy już muszę wybrać konkretną sesję i pracę, czy mogę jeszcze trochę poeksperymentować przy najbliższych okazjach i dopiero później wybrać zdjęcie i pracę.Oczywiście gratuluję dwóch latek:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu! Bardzo się cieszę, że dołączasz do zabawy :) Jest mi niezmiernie miło!
      Termin nadsyłania zdjątek z sesji i publikowania posta robótkowego mija dopiero 22.05 o północy, więc spokojnie możesz jeszcze eksperymentować :)

      Czekam niecierpliwie na zdjęcia, bo tyle co udało mi się szybciutko zerknąć na Twojego bloga, powiedziało mi, że masz się czym chwalić! :)

      Usuń
  33. Tak jak zapowiadałam, chciałabym wziąć udział w zabawie. W końcu się zmobilizowałam.
    Trzymam za siebie kciuki.
    Buziaki :*
    http://de-haft.blogspot.com/2015/05/mothers-love.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj ale tu u Ciebie jest cudnie. Z przyjemnością dołączę do zabawy banerek już na blogu: www.pasjevioli.pl i wpis ze zdjęciami również. Dalszych owocnych lat blogowania życzę a widzę, że w blogowaniu jesteśmy rówieśniczkami;). Zostaję u ciebie na dłużej bo mi się bardzo tu podoba. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za piękne słowa! Niezmiernie mi miło, tym bardziej, że jesteśmy równolatkami blogowymi :D
      P.S. jak to się stało, że ja wcześniej do Ciebie nie trafiłam ? nie wiem co to za niedopatrzenie :) Pozdrawiam i dziękuję! :)

      Usuń
    2. Jackie cuda ty haftujesz oj chyba dzisiejszy wieczór spędzę u Ciebie na blogu, patrzę podziwiam, że ja dopiero teraz trafiłam do Ciebie :)

      Usuń
  35. W końcu mnie skusiłaś:) Dołączam do zabawy:)
    Tobie zaś życzę wielu latek owocnych w blogowanie i haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu!! Bardzo się cieszę, bo kto jak kto, ale Ty w plenerowych sesja jesteś niezła :)

      Usuń
  36. ooo szkoda,że dowiedziałam się dopiero teraz o zabawie:)chętnie bym wzięła udział,ale nie wiem czy zdążę:))))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, nic straconego! zgłoszenia zbieram do 22 do północy, a tydzień zapowiada się pięknie, więc może jakimś popołudniem uchwycisz piękno wiosny wraz z Twoimi cudownymi pracami w tle :) Zachęcam i pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  37. Gratuluje rocznicy życząc jednocześnie jeszcze wielu kolejnych w blogsferze. Świetny pomysł na uwiecznienie swoich prac w tak pięknych wiosennych klimatach. Chętnie przyłączę się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziękuję!
    Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy i z niecierpliwością czekam na zdjęcie :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję świetnych wyników w blogowaniu zapisuję się do zabawy plenerowej ostatnim ślizgiem :) banerek wstawiony, post również a e-maila już wysyłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...